Op je oogbal
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (12)

Op de plekken waar je vrijwel meteen op het bot zit. Plekken waar dus weinig vet of spieren zitten. Ik heb zelf geen tattoeages maar ik denk de nek, enkels, vingers etc.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Elk plekje wat niet 'zacht' is. Dus waar het bot vlak onder zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de oksels, ellebogen en ribben zijn waarschijnlijk het pijnlijkst. Eigenlijk alle plaatsen waar weinig ruimte is tussen de huid en de spieren of de botten.''
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De achterkant van je kuiten is erg gevoelig.
De plek rond je navel is erg gevoelig en ook de binnenkant van je boverarm is erg gevoelig.
En overal waar je vlak op het bot zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op je tong en vingertoppen, daar zitten de meeste zenuwuiteinden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Rond je vingers en/of tenen, bijvoorbeeld een ringetje.
Je tong.
Ook je nek en hoofd kan zeer pijnlijk zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onder de voetzool!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je lippen zijn het gevoeligst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je buik, oren en oogleden zijn het meest pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de achterkant van je schedel, overal waar bot net onder het huidoppervlak zit, scheenbeen en overal waar je een kietelsensatie beleefd als je het aanraakt/aangeraakt wordt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er 10 en in mijn lies en zij waren het pijnlijkst
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Excellente plaatsen die reageren op kietelsensatie dus pijnlijk +
lippen, heb ik gehoord van een vriendin die er een lijntje omheen liet zetten (mij bevalt een lippotlood stukken beter)