Vervormd een tatoeage als je afvalt?

Toegevoegd na 10 minuten:
Even een kleine aanvulling: ligt het er ook aan op welke plaats deze geplaatst is? Op je buik of heupen kan ik me voorstellen dat de boel vervormd, maar op een schouder, hand, arm of enkel?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
11.2K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
*vervormt
Toch een +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Get a life!

Het beste antwoord

Het ligt er inderdaad aan WAAR de tattoo gezet wordt.
Als het op een plek is waar je omvang behoorlijk vermindert is (bv buik, kuit, bovenbeen, bil) dan kan de tattoo vervormen. Op andere plekken zul je geen of nauwelijks vervorming waarnemen.

Daarnaast ligt het eraan HOEVEEL je afvalt. Iemand die 40 kilo afvalt zal eerder een doodgeslagen rat op de buik overhouden dan het lieve konijntje dat ooit bedoeld was.

Tenslotte ligt het eraan HOE GROOT de tattoo is. Heb je een complete jezus aan het kruis op je bovenbeen staan, dan hou je nadat je 30 kilo bent afgevallen een rare hangjongere over...
Maar een klein hartje of spinnetje zal zich weing aantrekken van je gewichtsverlies.

Al met al zou ik niet bang zijn voor een lelijke tattoo, als je niet belachelijk veel afvalt en je tattoo niet heel groot is of midden op je buik zit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja! hij is op een strake huid gezet, dus als de lubbert gaat hij vervormen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jazeker... Daarom is het zo lelijk...

Maak een tekening op een onopgeblazen ballon en blaas die op... Bezie het resultaat... Laat die ballon nog 3 dagen opgeblazen en laat er dan de lucht uit, dan zul je zien hoe het eruit ziet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb er sinds mijn 18de, een op mijn schouderblad, en ik ben nog al een jojo kwa mijn gewicht.
En ik merk dat het een kwestie is, dat de kleur, in het plaatje een beetje vervaagt, maar dat zou je dan eventueel weer bij kunnen laten werken, even opnieuw in laten kleuren, verder valt het heel erg mee, tenminste op een schouderblad dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kleuren vervagen sowieso door de veroudering...
Dank je voor je reactie.
Op onderstaande site staan wat overwegingen (Eng.) over veroudering e.d.