Wat is er aan de hand als je menstruatiepijn hebt terwijl je de pil slikt (de strip nog niet op is)en gemeenschap hebt gehad?

Ik heb laatst seks gehad maar ben aan de pil. We hebben verder geen andere voorbehoedsmiddelen gebruikt. Hij zegt geen soa's te hebben. Na dat ik de strip af had ben ik gewoon ongesteld geworden toen nergens last van. Vanaf toen inmiddels bezig met de derde strip en nu heb ik last van menstruatiepijn terwijl ik met de strip bezig ben. Wat kan dit zijn?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je denkt zelf al in de goede richting. SOA's kunnen wel degelijk dit soort klachten veroorzaken. Je seksuele partner(s) kunnen iets onder de leden hebben zonder het zelf te weten. Daarnaast kunnen uiteenlopende aandoeningen aan je baarmoeder dan wel eierstokken ook dit soort klachten geven. Echter kunnen deze klachten ook onschuldig zijn. Om goed te kunnen bepalen waar het nu precies aan ligt is het cruciaal dat je hiervoor je eigen huisarts raadpleegt. Wanneer je op internet gaat zoeken is het voor een 'leek' moeilijk om onderscheid te maken. Succes en beterschap (van een medisch professional)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100