Hoe heten deze pleisters en waarvoor dienen ze?

Heb ze op gekregen plus wat reserve van de Fysio.
Wou er wat meer over weten maar weet niet hoe ze officieel heten.
Zij noemde ze heksenpleisters maar daar kan ik niets mee vinden op google.

Wie weet het.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Foto's geplaatst met de app
Maar zie ze niet
Amadea
10 jaar geleden
Ze draaien nu rondjes, dus het is gelukt om te plaatsen!

Het beste antwoord

Cross tape

Toegevoegd na 3 minuten:
Deze Cross Tapes (Cross Patches) worden op energiegeladen punten, zoals pijnpunten, triggerpoints en acupunctuurpunten geplakt, die door de behandelende therapeut manueel opgezocht en door middel van de energiestroom-afhankelijke plakrichting van de Cross-Tapes verdeeld worden. De Cross Tape zorgt voor een verbeterde stroming van de energie op de gestuwde punten en hierdoor tijdens het dragen voor een harmonisering van de energiestroming.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Super

Andere antwoorden (1)

Het is in fysiotherapieland bekend als "cross tape" en maakt deel uit van een behandelingsmethode die Medical Taping genoemd wordt. Ze geven steun, maar belemmeren de bewegingsvrijheid niet.
Amadea