Door je leven te leven en lessen te trekken uit alles wat je meemaakt. Je leert jezelf steeds beter kennen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Door bewust te leven, en net zoals Stippel zegt, leer je van het leven.

Wanneer je bewust met je fouten en andermans fouten om gaat, zul je groeien, mentaal sterker worden.

Sterker worrden heeft alles met leven te maken, je leven leven en willen leren van het leven, je zelf en anderen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door balans in jezelf te vinden en in balans te houden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door je niet te laten (af) leiden door je gedachten... Dus als het niet uitmaakt wat je denkt en je doet het toch... Dan is dat een mentaal sterke eigenschap... Dus door dat te oefenen en te doen train je dat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo werkt Mentaal Sterk!

Na aanmelding ontvangt u een bevestiging voor een eerste afspraak.
In het eerste gesprek wordt u ingeschreven en wordt u gevaagd uw probleem voor te leggen aan de psycholoog. Deze stelt u vragen en laat u mogelijk nog een vragenlijst invullen. In een of twee gesprekken wordt een voorlopige diagnose gesteld. In een volgend gesprek bespreekt zij aan de hand van een behandelvoorstel wat er mogelijk aan de problemen gedaan kan worden. Vervolgens werkt u samen in een voor u op maat gesneden behandeling aan een oplossing.