waarom doet mijn hand pijn?

ik heb wel is dat de aders van mijn hand dik worden, als ik ze omlaag hou maar als ik ze weer rechtop hou dan worden ze weer normaal en heb ik geen pijn meer. dat vind ik heel raar en wil eigenlijk wel weten hoe dat komt. ik hoop dat jullie mij kunnen helpen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Heb je dat misschien alleen als het erg warm is (dus in de zomer)?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, het komt meestal zomaar
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hier helaas geen antwoord op, het klinkt heel vreemd. Ben je er al mee naar de dokter geweest? Zo niet, zou ik er toch maar even langs gaan voor antwoord

Antwoorden (1)

Misschien dat het ophopen van het bloed en de stuwing in de aderen voor wat pijnklachten kan zorgen. Normaliter zou je dat niet verwachten, maar mogelijk ben je wat pijngevoelig. Verder gewoon op tijd de houding van je hand weer normaliseren.