hoe komt het dat mijn ochtend erectie harder zijn , dan bij gewone sex ?

ben een man van 63 jaar , mijn ochtend erecties zijn veel harder dan bij gewone sex,
bij gewone sex heb ik moeite een volledige erectie te krijgen,is hier voor een verklaring

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Bij je ochtenderectie ben je net uit je slaap veel ontspannener dan bij gewone seks. Bij gewone seks ben je altijd voor een deel met je aandacht bij je partner.
Bovendien stimuleert een volle blaas nog wxtra.
Reddie
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van de volle blaas klopt! Heb je meer orgasme
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hartelijk dank voor de informatie