hoeveel kost een borstverkleining?

Om precies te zijn: Van een H/I naar een kleine D/Grote C

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (3)

Dit verschilt per kliniek, bij Velthuiskliniek 5250,00 euro.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je er veel lichamelijke klachten door hebt kan het deels of misschien wel helemaal vergoed worden. Hiervoor moet je wel gesprekken hebben gehad met de dokter.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet zo makkelijk te zeggen. De prijzen variëren grofweg tussen de 2,5 en 5 duizend euro. Eén en ander is afhankelijk van hoe uitgebreid er geopereerd moet worden. B.v. huid verwijder, klier verwijderen en het tepelhof verplaatsen.

Tevens hanteert elke kliniek / ziekenhuis weer andere prijzen. Het beste is om hier met je arts over te praten, zodat je na een doorverwijzing en een indicatie van de operatie gerichter een prijsopgave kunt vragen.