Ik heb 10 dagen geleden gaatjes laten schieten, ze zitten iets scheef. Wat nu?

10 dagen geleden heb ik gaatjes laten schieten, en ze zitten iets scheef (anderen valt het op, maar het is niet een heel groot verschil). Kan ik eentje dicht laten groeien? Of is er dan grote kans dat (omdat nieuwe gaatje redelijk dicht bij oude gaat zitten dan) er iets fout gaat, het een groot gat wordt, o.i.d.?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (2)

Gewoon dicht laten groeien opnieuw laten schieten
Kijken of je wat kunt regelen qwa service
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat nu? Niets doen

Je zegt dat het maar een heel klein beetje is. Je wilt dit vast niet horen, maar iedereen is scheef, overal en vooral in je gezicht, kijk maar eens naar het verschil tussen een foto van jezelf en hoe je jezelf ziet in de spiegel, bijna iedereen vindt dat hij er "gek" uitziet op de foto.

Tenzij je je vergist en het echt een halve cm scheelt zou ik niks doen, dit went en de mensen die er nu over vallen zien het misschien juist zo duidelijk omdat dit nieuw is in je gezicht. Bijna niemand houdt zijn hoofd doodstil de hele tijd en straks heb je grote of felle oorbellen in en dat is het echt niet meer te zien als het heel weinig is.

Want wat is scheef, is het ene gat iets hoger dan het andere, of is je ene oorlel iets groter dan de andere en lijkt het daardoor scheef.

Ik zou het laten en als iemand er iets van zegt een grapje over maken, in de trant van, dat heb ik expres gedaan zo past het beter bij de rest.

Misschien kun je nog 1x bij een objectief persoon checken of het echt scheef is en hoe groot het verschil is, en zegt die ook dat het weinig is, maak je geen zorgen, over een paar maanden ziet niemand het nog.
Summo