Hoe krijg je meer positieve energie in je leven?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Door te proberen om zoveel mogelijk zonlicht te vangen. Dus, een klein beetje zon; blijf dan niet binnen zitten hangen, maar ga naar buiten, maak een wandeling, of ga in het zonnetje op een bankje zitten. Vang dat zonlicht en breng daarmee je vitamine D gehalte op peil. Help iemand anders uit de problemen en geniet van de positieve energie die je dat oplevert.

6 Stappen Voor Meer Energie! 1. Maak je hoofd leeg! 2. Verander je voedingspatroon 3. Kom in beweging! 4. Zorg dat je ontspannen bent 5. Wees assertief: nee is goed! 6. Schrijf je dromen op Succes!

Bronnen:
http://www.sochicken.nl/jezelf/7_stappen_v...

Met de volgende affirmatie kun je regelmatig werken. Bijvoorbeeld iedere ochtend bij het opstaan en iedere avond voor het slapen gaan, deze affirmatie hardop voorlezen of opzeggen. Mediteer eens op verschillende zinnen. VANAF DIT MOMENT NEEM IK MIJ VOOR OM ALLE OBSTAKELS IN MIJN DENKEN EN HANDELEN TE VERWIJDEREN. DIT ZAL IK DOEN OP EEN LIEFDEVOLLE MAAR KRACHTIGE MANIER MET BEGRIP VOOR ALLE MENSEN DIE PROBLEMEN MET MIJ HEBBEN. IK ZET MIJ VOLLEDIG IN EN HEB ABSOLUUT VERTROUWEN IN DE HULP DIE IK HEB GEKOZEN. IK LAAT MIJ NIET BEÏNVLOEDEN DOOR UITSPRAKEN EN SUGGESTIES VAN ANDEREN OMDAT IK WEET DAT DE VERWARRING DAN ALLEEN MAAR GROTER WORDT. IK ZAL JUIST KRACHTIG EN MET VOLLEDIG VERTROUWEN LATEN ZIEN DAT HET MIJ LUKT OM MEER EN MEER POSITIEVE ENERGIE TE ONTWIKKELEN EN DAARDOOR HET EVENWICHT IN MEZELF EN MET MIJN OMGEVING TE HERSTELLEN!

prozac, een 2de fijne bijkomstigheid is de wetenschap dat je een (een al zo armzalig verdienende) arts zijn of haar vakantie sponsort.

Zoek een oude en grote boom op die je echt aanspreekt . Ga er enkele minuten met de rug ertegenaan staan . dan voel je de energie in jou lichaam stromen .

Alles waar je aandacht aan geeft groeit. Geef dus aandacht aan positieve dingen. Ruim troep op, maak schoon, zorg voor een positieve ruimte om je heen.

Door veel te zingen!!! Als ik van de repetitie thuis kom, heb ik weer overal zin in!

Gewoon met GELUK! Soms heb ik heel veel positieve energie, en dan gebeurd er weer iets traumatisch. WEG energie!! Dit heb je weer verwerkt, en dan komt (met geluk) de positieve energie weer terug. Dan zie je het weer zitten allemaal. Totdat............ ja, ik heb ontdekt dat het zo alsmaar doorgaat. Wel moet je zorgen dat jezelf wel een beetje positief in het leven blijft staan. De denkwijze van een fles is half LEEG, kun je ook omdraaien, de fles is half VOL.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100