Door te proberen om zoveel mogelijk zonlicht te vangen.
Dus, een klein beetje zon; blijf dan niet binnen zitten hangen, maar ga naar buiten, maak een wandeling, of ga in het zonnetje op een bankje zitten. Vang dat zonlicht en breng daarmee je vitamine D gehalte op peil.

Help iemand anders uit de problemen en geniet van de positieve energie die je dat oplevert.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je!

Andere antwoorden (7)

6 Stappen Voor Meer Energie!

1. Maak je hoofd leeg!
2. Verander je voedingspatroon
3. Kom in beweging!
4. Zorg dat je ontspannen bent
5. Wees assertief: nee is goed!
6. Schrijf je dromen op

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de volgende affirmatie kun je regelmatig werken.
Bijvoorbeeld iedere ochtend bij het opstaan en iedere avond voor het slapen gaan, deze affirmatie hardop voorlezen of opzeggen. Mediteer eens op verschillende zinnen.

VANAF DIT MOMENT
NEEM IK MIJ VOOR
OM ALLE OBSTAKELS
IN MIJN DENKEN EN HANDELEN
TE VERWIJDEREN.
DIT ZAL IK DOEN
OP EEN LIEFDEVOLLE
MAAR KRACHTIGE MANIER
MET BEGRIP VOOR ALLE MENSEN
DIE PROBLEMEN MET MIJ HEBBEN.
IK ZET MIJ VOLLEDIG IN
EN HEB ABSOLUUT VERTROUWEN
IN DE HULP DIE IK
HEB GEKOZEN.
IK LAAT MIJ NIET BEÏNVLOEDEN
DOOR UITSPRAKEN EN SUGGESTIES
VAN ANDEREN
OMDAT IK WEET DAT DE VERWARRING
DAN ALLEEN MAAR GROTER WORDT.
IK ZAL JUIST KRACHTIG
EN MET VOLLEDIG VERTROUWEN
LATEN ZIEN
DAT HET MIJ LUKT
OM MEER EN MEER
POSITIEVE ENERGIE TE ONTWIKKELEN
EN DAARDOOR HET EVENWICHT
IN MEZELF EN MET MIJN OMGEVING
TE HERSTELLEN!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
prozac, een 2de fijne bijkomstigheid is de wetenschap dat je een (een al zo armzalig verdienende) arts zijn of haar vakantie sponsort.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ =D
Zoek een oude en grote boom op die je echt aanspreekt .
Ga er enkele minuten met de rug ertegenaan staan .
dan voel je de energie in jou lichaam stromen .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Alles waar je aandacht aan geeft groeit.

Geef dus aandacht aan positieve dingen. Ruim troep op, maak schoon, zorg voor een positieve ruimte om je heen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door veel te zingen!!! Als ik van de repetitie thuis kom, heb ik weer overal zin in!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon met GELUK! Soms heb ik heel veel positieve energie, en dan gebeurd er weer iets traumatisch. WEG energie!! Dit heb je weer verwerkt, en dan komt (met geluk) de positieve energie weer terug. Dan zie je het weer zitten allemaal. Totdat............ ja, ik heb ontdekt dat het zo alsmaar doorgaat. Wel moet je zorgen dat jezelf wel een beetje positief in het leven blijft staan. De denkwijze van een fles is half LEEG, kun je ook omdraaien, de fles is half VOL.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+