Waarschijnlijk doe je dit al je leven lang. Hierdoor zijn de spieren van je rechterbeen soepeler en iets langer dan van je linkerbeen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Moeilijk om daar zo antwoord op te geven. Ik weet ook niet hoe oud je bent en of je eerder blessures hebt gehad aan een van je benen. Als je heup stijf is, bijvoorbeeld door artrose (slijtage) lukt het vaak minder goed maar dit komt natuurlijk vooral bij ouderen voor. Verder is niemand symmetrisch dus kan het ook daar mee te maken hebben (zie eerdere reactie).