ik heb stuk van 20 harde bultjes op mijn onderlip. ik kan erop bijten ze bewegen, heb al 2 jaar wat is dit?

harde bultjes onder mijn huid, heb al 2 jaar, wat is het?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Die bultjes aan de binnenkant ter hoogte van je tanden bedoel je? Dat zijn speeksel kliertjes, die horen daar te zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Echt?, ze zitten idd niet echt op mijn lip
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Naar waarom hoor ik andere mensen daar niet over klagen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Want je voelt ze wel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je duwt met je tong voel de bobbeltjes, dat klopt. Geen idee waarom je anderen daar nooit over gehoord heb (heb ik ook niet), hebben anderen zich misschien nooit afgevraagd.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ze kunnen wel verstopt raken, kan me voorstellen dat ze dan groter en harder zijn dan normaal. Als je het echt zeker wilt weten, ga dan naar de dokter en laat de assistente even kijken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik heb er een stuk van 20, is dat nog steeds ok?

Andere antwoorden (1)

maak er anders eens een foto van, van heel dichtbij. en scherp uiteraard. en omschrijf de hardheid, ruwheid, ontwikkeling (kwamen ze allemaal tegelijk, groeisnelheid, etc)