veranderen mannen in softies tegenwoordig en wat zijn softies (voor een vrouw)? zo ja wat is dan de oorzaak.

dit naar aanleiding van een antwoord van een vrouw op de vraag of de wereld vrouwvriendelijk is.
wat is de definitie van een softie überhaupt?

Weet jij het antwoord?

/2500

Een beetje wel. Mannen luisteren tegenwoordig veels te veel naar vrouwen, en er zijn nog maar weinig mannen de baas in huis! Dus als je dat als softie zou definiëren, dan klopt je stelling.

Nee mannen veranderen niet in softies, maar er ontstaat meer balans tussen man en vrouw. Ze komen dichter bijelkaar. Althans in positie. De verschillen worden op cruciale punten (denk aan mannen en vrouwendingen) minder. Sommige mensen ervaren dat alsof mannen softer worden, maar ik zie dat als een positieve ontwikkeling. Mannen gaan gewoon meer gebruik maken van hun zachte 'vrouwelijke' kant. En dat is alleen maar positief!

Ha, ik ben een softie. Ik hen soms moeite om het droog te houden als ik kijk maar sommige films. Ik heb het soms ook moeilijk droge ogen te houden, als ik zie of lees wat andere mensen, en dan vooral de allerzwakste, allemaal aangedaan wordt. Ik huil niet om romantische films. Ik ben evenwel geen softie, althans dat voel ik niet zo. Ik vind mannen zonder emoties, incompleet en wellicht vervormd.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100