kan ik mijn stem laten veranderen en zo op iemand anders laten klinken?

Ik ben een fan van iemand en ik zou mijn stem willen laten veranderen en net zo'n stem als hem willen hebben.(zat ik eigenlijk bijna zijn stem heb)
Is dat mogelijk?

Toegevoegd na 1 minuut:
(dat ik eigenlijk bijna zijn stem heb)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee, via een operatie of pilletje is dit niet te beïnvloeden. Wel door heel veel te oefenen.
http://www.goeievraag.nl/vraag/entertainment-muziek/overig/leren-stem-imiteren.383409
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik bedoel zo v.b. dat ik een beetje van zijn stembanden kan krijgen.
Reddie
10 jaar geleden
Vergeet het maar.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als jij een beetje van zijn stembanden krijgt,
heeft hij weer een heel andere stem.
Ben je nog nergens.

Het beste antwoord

Je kan niet dezelfde stem krijgen, maar je kunt wel een soortgelijke stem ontwikkelen. Op de toneelschool moeten studenten oefenen op verschillende accenten en manieren van praten. Je kan dan letten op klemtoom van diegene en intonatie, accent etc. En dan heel heel heeel veel oefenen.
Vaak is je eigen stem wel mooier hoor, die hoort bij jou en past daarom ook het best bij jou :)!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is lastig. Als je van T-Pain fan bent kan dat wel dmv autotune...