wat gebeurt, of kan gebeuren als je tijdens het eerste mentriatiedag gaat vrijen?

Ik ben namelijk vandaag ongesteld geworden, en toch ging ik vrijen. Kan er wat gebeuren nu ? Of na mijn menstruatie?

Toegevoegd na 6 minuten:
Wat gebeurd er, of kan er gebeuren als je tijdens je eerste mentruatie(dag) gaat vrijen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Versta jij onder vrijen zoenen en knuffelen, of gaat het wel om seks?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat om seks. Ja sory dat ik het niet goed heb beschreven. Maar kan er iemand mij uitleggen wat er kan gebeuren? Of de kabs groot is om zwanger te raken na mijn mentruatie ??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De kans op zwangerschap is zeeeeer klein maar geen 0 te noemen.

Antwoorden (2)

De lakens in het bed kunnen plaatselijk wel erg van kleur veranderen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er kan niets gebeuren wat betreft kans op zwangerschap. Je baarmoeder wordt op dat moment namelijk schoongemaakt, want het eitje dat twee weken daarvoor ontsprong werd niet bevrucht. Ongeveer anderhalve week ná de menstruatie komt de volgende eisprong, en dan is er weer kans op zwangerschap - indien je geen voorzorgsmaatregelen hebt getroffen.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dankjewel! Ik heb niks gebruikt zoals de pil, tampon. Mijn partner heeft ook geen condoom gebruikt. Drm vroeg ik me af of de kans dan wel groter is om zwanger te worden nadat ik klaar ben met menstrueren.
Amadea
10 jaar geleden
Als jij een korte cyclus hebt, dan zou je inderdaad na afloop van je menstruatie gelijk zwanger kunnen worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een tampon houdt ook geen zaad tegen hoor!
Amadea
10 jaar geleden
Nee, maar als de baarmoeder niet gereed is kan er niks in nestelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Cyclus is 28 dagen. Is het beter dat ik volgende maand voor de zekerheid een zwamgerschap test doe?
Amadea
10 jaar geleden
Lijkt mij niet nodig. Maar wel anticonceptiemaatregelen nemen, want je tart het noodlot op deze manier.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb net een test gedaan op een site, er staat dat ik 8dec. eventueel een test moet doen voor de zekerheid. Wil jullie toch even bedanken voor al jullie reacties; dankjulliewel..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik kan je geruststellen dat je niet zwanger zult zijn. Maar wie ben ik? Als ik jou was en echt het zekere voor het onzekere wilde weten, zou ik daarom even langs de huisarts gaan. Dat is goedkoper dan die test op 8 december én je hoeft niet zolang in de zenuwen te zitten.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is ook waar. Ik ga wel langs huisarts. Dankjewel