Bij het opstaan heb ik nu 2 keer gehad dat ik naast zwarte vlekken ook hevig begin te trillen. weet iemand hoe dat kan gebeuren?

Ik denk zelf dat het iets te maken heeft met een lage bloedsuiker/weinig zuurstof in de hersens. Hoe dit nu het trillen veroorzaakt is me onduidelijk.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (5)

Zou lage bloedsuiker kunnen zijn. Kan ook dat je te snel opstaat waardoor je evenwicht wat verstoord raakt.
Ga met klachten naar je huisarts en houd je niet vast aan antwoorden anders dan van een arts. Dat geldt ook voor mijn antwoord.

Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat hier beschreven wordt kan echt allerlei oorzaken hebben. Bij opstaan moet je lijf een snelle aanpassing maken mbt de bloeddruk. Sommige mensen hebben hier wat extremer last van en vallen zelfs flauw als ze snel overeind komen. Heel vervelend, maar het hoeft niet ernstig te zijn. Dat een dergelijke klacht plotseling op komt zetten is typisch maar kan ook weer vele oorzaken hebben, (warmte, stress, vermoeidheid, te weinig drinken, of zelfs bijv. een opkomende verkoudheid oid) en als dat ook weer verdwijnt en/of niet al te extreem is, lijkt me dat ook niets om je zorgen over te maken.

Veel mensen hebben daar last van. Maar het zou ook bloedarmoede kunnen betekenen, vrouwen hebben daar nog wel eens last van na hun menstruatie.

Ga voor de zekerheid eens langs bij je huisarts en laat je onderzoeken. Neem het zekere voor het onzekere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het ook een paar keer gehad het komt omdat je dan heel lang in bed hebt gelegen en dan zijn je hersenen daar aan gewent en als je dan ineens iets anders gaat doen plotseling opstaan kunnen je hersenen het niet bij houden en raken ze het eventjes kwijt ..
oplossing je moet rustig opstaan.. op je gemak
14 jaar geleden
Mijn ervaring was een lage bloeddruk.Veel drop eten dus.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bloedarmoede, dikke kans, wellicht met lage bleoddruk... Laat je arts maar onderzoeken...