wat kunnen de klachten zijn bij overstappen van de pil?

Ik slikte de pil (Microgynon 30) al 2 jaaren. maar vanaf september heb ik last van tussentijdse bloedingen. bijna geen dag gehad zonder bloeding vanaf. bij de ha geweest maar niks gevonden. nu moest ik overstappen naar de Trigynon pil. zonder stopweek slikte ik door maar bloed alweer verder... is dit normaal bij een overstap?

Toegevoegd na 2 minuten:
ik had nooit de pil vergeten te nemen... slik trouw iedere dag zoals het hoort. soms slik ik in de stopweek door maar niet iedere keer.

Toegevoegd na 1 dag:
vanaf gisteren zelf ongesteld geworden en slik de pil al een week. :( heb erge pijnen ook in mijn onderbuik.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je lichaam even moet wennen aan je nieuwe pil. Maar dit zou bij je volgende stopweek weer normaal moeten zijn.