ik wil naar een vrouwenzorgcentrum waar kan ik die vinden of info ?

Ik heb specifieke vrouwenklachten. Mijn huisarts vind dit onzin waar kan ik terecht?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
Waarom zou een huisarts geen specifieke vrouwenklachten kunnen behandelen. Dat zit gewoon in hun studiepakket. Die kan je eventueel naar een gynecoloog verwijzen.

Antwoorden (1)

Er is een speciale vrouwenpoli in Boxmeer. Ze staan op Facebook, en anders even op Google kijken. Succes! Luister goed naar jezelf en je lichaam.