Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wanneer word je precies ongesteld?

Als ik op donderdag ben gestopt met bloeden, en ik op maandag ben begonnen, word ik dan over 4 weken(28 dagen =4 weken) op donderdag of maandag ongesteld??

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
794

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat is niet te voorspellen. Tenzij jij al heel lang menstrueert en zeer regelmatig bent, maar dan hoef je het niet hier te vragen. De eerste jaren kan het heel onregelmatig zijn. Je kunt beter altijd een maandverbandje of tampon in je tas hebben, voor het geval dat.

Toegevoegd na 15 minuten:
Als je exact op tijd zou zijn is de volgende menstruatie precies 28 dagen na de eerste dag dat je de vorige keer ongesteld was. Het begon maandag 28 oktober, dan zou het de volgende keer op maandag 25 november beginnen. Maar daar kan je dus niet van op aan.
(Lees meer...)
Amadea
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je pas ongesteld bent geworden is dat nog niet precies te zeggen, je lichaam moet zich nog instellen, zeg maar. En bij sommige vrouwen kun je de kalender er op gelijk zetten, andere vrouwen zijn nooit regelmatig, dus het is gewoon afwachten
(Lees meer...)
anneliez
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding