Hoe kan ik mijn dochter (17 maanden) het beste helpen met polyneuropathie?

haar voeten staan altijd naar binnen, lopen kan ze niet en staan heel even en dan ook vaak op haar wreef of buitenkant voeten, tenen. We zoeken naar oplosssingen aangezien we weinig vertrouwen hebben in de revalidatie 2 x per week. We hebben een half jaar gevraagd om hulp en weten nu pas dat na onderzoeken in het ziekenhuis dat er wat mis is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Reddie
10 jaar geleden
is er een link met de vraag:
"Ik slik carbalsalaatcalcium kan door die calcium mijn maagzuur te laag zijn?"?

Antwoorden (1)

Polyneuropatie kwam bij mij door veel te hoog vit.B6.wat weer kwam door te laag maagzuur,waar bacterien te veel B6 produceren.Slik nu zuurtabletten en hoop dat de neuropatie dan verdwijnt