Kun je ook door twee verkoudheid virussen tegelijkertijd besmet raken? Dus dubbel verkouden zijn?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Ja dat is zeker mogelijk, het zijn gewoon verschillende virussen die allebei onafhankelijk van elkaar een persoon kunnen besmetten. Verder is het zo dat het echt allemaal verschillende virussen zijn, dus je hebt ook geen immuniteit tegen een andere stam dan die waarmee je al een keer besmet bent geweest.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In theorie kan dit...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
nee, dit is niet zo. Je lichaam kan maar gastheer zijn voor een virus per keer.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Nee ik bedoel een verkoudheid virus
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ja, dat heb ik ooit in een quest of een triv gelezen
Ik heb geen reden kunnen vinden waarom dat niet zou kunnen. Elke besmetting - met wat voor visus dan ook - is er een.