Hoe kan het dat wanneer ik langs een lantaarnpaal loop, deze automatisch uitgaat? Dit gebeurt regelmatig en it's freaking me out!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (6)

Dat zou wel eens met jouw aura te maken kunnen hebben... Lastig hoor!

Toegevoegd na 10 minuten:
Ik heb trouwens vaak hetzelfde met buitenlampen, alleen dan andersom......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan is er iets fout. Een thermische beveiliging in de voorschakelapparatuur schakelt de lamp uit en als de tempertuur gezakt is gaat ie weer aan enz. Ik bedoel dus niet de buitentemperatuur
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je in de puberteit bent, gebeuren dit soort zaken soms gewoon vanzelf. Je kunt er niets mee en het gaat ook weer over.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat heb ik ook zooo vaak! Maar ik houd het gewoon op puur toeval ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik vermoed dat er hier iemand is die denkt dat wij hier het suffertje zitten te lezen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Beste mensen, kijk eens even helemaal onderaan!

Hoelang kun je een gek over een ............ laten praten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kom jij dan maar eens in mijn straat langs.Er staat er eentje aan de voorkant van mijn huis die ik liever uit heb.