Waarom gaan mensen meestal stotteren als ze liegen?

dat valt mij altijd op of ze voelen zich ongemakkelijk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (7)

Als je liegt dan moet je onthouden.
Wie de waarheid spreekt niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze zullen zich idd ongemakkelijk voelen, het schijn t ook dat mensen je niet recht aankijken als ze liegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat mensen gevoelig maakt voor stotteren is onzekerheid...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Onervarenheid! Door juiste training en gewenning kun je de Duvel voor je doen laten dansen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ze gaan dan uit boosheid zo snel praten dat het uitspreken, articuleren het niet meer kan bij houden .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat zal bij sommige mensen zo zijn, maar er zijn er zat die zoveel liegen, dat ze stotteren van schrik als ze de waarheid spreken. Sommige liegen nog als ze fluiten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dan kan je soms nooit kunnen weten of iemand liegt. Is een kenmerk daarvan.