Kunnen je borsten krimpen als je meer dan 3 koppen koffie per dag drinkt?

Toegevoegd na 14 minuten:
http://www.nu.nl/wetenschap/1803334/borsten-krimpen-door-koffie.html

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Ten eerste staat er dat je tot de 50% van de vrouwen moet behoren die een bepaald gen bezit, dus de helft valt al af en dan 'maak je kans op'
Redelijk vaag onderzoek, met een titel (Borsten krimpen door koffie)van het artikel dat al helmaal een verkeerde indruk geeft. Zo komen de meest vreemde 'ontdekkingen' als een soort waarheid in de wereld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Nee dat kan niet. Ze worden wel groter als je 3 gebakjes per dag bij de koffie erbij neemt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, lijkt me niet.
Ik zit op zeker anderhalve liter koffie per dag en kan niet zeggen dat mijn bh's de laatste tijd kleiner gekocht moeten worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je geeft met je link zelf al antwoord op de vraag.

Er is voor zover ik weet nooit eerder onderzoek gedaan naar deze relatie. Dus op dit moment is het enige antwoord dat je kunt geven op deze vraag 'Ja'. Tenzij dit onderzoek slecht uitgevoerd blijkt of bij verder onderzoek de relatie toch niet blijkt te bestaan.

Dus ja. Je borsten kunnen krimpen als je meer dan 3 koppen koffie drinkt op een dag.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pfffft haha..... Zou mijn vrouw inmiddels geheel plat zijn geweest.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk dat elke vrouw wel drie kopjes koffie per dag drinkt en dus is dit onderzoek niks waard. Borsten krimpen bij het ouder worden, net als de mens zelf.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke koffie, want dan begin ik er gelijk aan. Onzin onderzoek, dus als ik geen koffie zou drinken zou ik nu cup fff hebben?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben laat (als midden twintiger) begonnen met koffiedrinken, en ben snel uitgegroeid tot grootverbruiker. Vier of vijf grote mokken extra sterke koffie op een dag is geen uitzondering.

In die vijf jaar is de massa van mijn borsten geen grammetje afgenomen.

Nu zegt dat natuurlijk niets, ik kan ook bij de 50% van de vrouwen horen die het bewuste gen *niet* heeft.

In het algemeen vind ik 300 koffieliefhebsters niet bepaald een grote of representatieve onderzoeksgroep, dus ook als ik minder goed bedeeld was, zou ik me geen zorgen maken over de conclusies die de onderzoekster trekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat zo was, had ik inmiddels twee kuilen. En het tegendeel is het geval, moet ik je zeggen. En ik wil niet weten hoe ver ik voorover gehangen zou hebben als ze inderdaad zouden krimpen van die 5 tot 10 mokken koffie per dag :aagh:

Vermoedelijk is er een of ander nog niet nader vastgesteld statistisch verband gevonden dat verder weinig tot geen wetenschappelijk hout snijdt. Zo kun je met de juiste steekproef ook vast wel aantonen dat fietsers grotere borsten hebben, of dat je van autorijden eerder doodgaat ofzo. Of het overbekende vooroordeel dat blonde vrouwen dommer zijn, terwijl feitelijk het omgekeerde geldt (domme vrouwen blonderen vaker hun haar).

Ik zou er echt niet wakker van gaan liggen, en zeker nog geen kleinere beha's kopen. Je gaat je wel afvragen wie er belang heeft bij dergelijke cijfers danwel wie een dergelijk onderzoek financiert. Pickwick ??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pickwick zal niet, dat zou alleen het uitgeven van geld zijn om mensen van de koffie af te krijgen, waardoor de inkomsten van het moederbedrijf verplaatsen van Douwe Egberts naar Pickwick (namelijk van dezelfde eigenaar). Met andere woorden: geen grotere omzet, wel kosten.
Dit lijkt me een broodje aap-verhaal. Net zoals: je krijgt een bruine buik als je koffie drinkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als dat zo was, dan was ik nu allang zo plat als een dubbeltje geweest. Fabeltjes volgens mij.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, net zo goed als ze niet gaan groeien door er elke dag met een wc papiertje tussen te wrijven. Dat werkt namelijk alleen bij billen.

PROESTTTT

;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL+1