is het schadelijk om een hijsje te roken?

Ik heb 1 hijsje (of hoe je dat ook schrijft) gerookt van een sigaret
ik ben niet verslaafd geraakt en heb geen sigaret meer aangeraakt want het was vies
nu vroeg ik me af of dat 1 hijsje schadelijk was.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.9K
anneliez
10 jaar geleden
en laat je vooral niet ompraten dat het 2de of 3de of 20ste trekje of hijsje zoals jij het noemt wel lekker is.

Het beste antwoord

Neen. Ik zou me in jouw geval echt geen zorgen maken. Doordat je niet gewend bent te roken, zul je ook niet heel diep inhaleren. Ik zou me meer zorgen maken om de "gewone"lucht die je inademt... Ik weet niet waar je woont of wat jouw leeftijd is, maar als je eens wist hoeveel roetdeeltjes en vuil er in "schone buitenlucht" zitten, die jij al in jouw leven hebt ingeademd....dan relativeer je dat ene trekje meteen. Kijk maar eens naar een "nieuw" filterdoek uit een warmteterugwin installatie in een nieuwbouwhuis van twee weken oud.... Je schrikt je wezenloos.

Verslavend? Als je verslavingsgevoelig bent (ik weet niet hoeveel je al drinkt of gebruikt aan andere genotsmiddelen...) dan wel. Maar dat is per mens en interpretatie verschillend. En kom.... we gaan toch allemaal een keer dood? De manier waarop, da's misschien 's mens grootste angst. Maar helaas....onvermijdelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt ik zal wel ff rond kijken

Andere antwoorden (1)

Nee één haaltje is niet schadelijk,ik hoop dat je er inderdaad verder vanaf kunt blijven.

Laat je niet om praten als je het niet wil.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik vond het vies dus sws blijf ik er van af, bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Graag gedaan,goed dat je het vies vond,dan blijf je er hopelijk vanaf want uit eigenervaring weet ik dat het verslavend werkt als je er eenmaal aan bent blijven hangen.