is het schadelijk om een hijsje te roken?

Ik heb 1 hijsje (of hoe je dat ook schrijft) gerookt van een sigaret
ik ben niet verslaafd geraakt en heb geen sigaret meer aangeraakt want het was vies
nu vroeg ik me af of dat 1 hijsje schadelijk was.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Neen. Ik zou me in jouw geval echt geen zorgen maken. Doordat je niet gewend bent te roken, zul je ook niet heel diep inhaleren. Ik zou me meer zorgen maken om de "gewone"lucht die je inademt... Ik weet niet waar je woont of wat jouw leeftijd is, maar als je eens wist hoeveel roetdeeltjes en vuil er in "schone buitenlucht" zitten, die jij al in jouw leven hebt ingeademd....dan relativeer je dat ene trekje meteen. Kijk maar eens naar een "nieuw" filterdoek uit een warmteterugwin installatie in een nieuwbouwhuis van twee weken oud.... Je schrikt je wezenloos. Verslavend? Als je verslavingsgevoelig bent (ik weet niet hoeveel je al drinkt of gebruikt aan andere genotsmiddelen...) dan wel. Maar dat is per mens en interpretatie verschillend. En kom.... we gaan toch allemaal een keer dood? De manier waarop, da's misschien 's mens grootste angst. Maar helaas....onvermijdelijk.

Nee één haaltje is niet schadelijk,ik hoop dat je er inderdaad verder vanaf kunt blijven. Laat je niet om praten als je het niet wil.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100