Waar kan ik een draadloze TENS apparaat bestellen op het internet?

Ik ben op zoek naar een TENS (Transcutaneous electrical nerve stimulation) apparaat die draadloos werkt i.p.v. kabels (bv. met behulp van bluetooth);

Weet iemand waar ik zo iets kan bestellen op het internet?

Meer info over TENS zie link hieronder:

www.pijn.com/nl/patienten/behandeling-pijn/tens/

http://en.wikipedia.org/wiki/Transcutaneous_electrical_nerve_stimulation

YouTube filmpje:

www.youtube.com/watch?v=SmfxlTXF73w

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.3K

Het beste antwoord

Er zijn meerdere bedrijven zoals die een TENS via het Internet (on line) verkopen, kijk maar eens bij de bronnen hieronder.

Toegevoegd na 7 minuten:
Voor zover is na te gaan kun je hier in NLD alleen een "draadloze" TENS kopen via Witouchtens.nl