Waar kan ik een gratis studiekeuzetest vinden op het internet?

ik kan heel veel tests vinden, maar het kost of geld of je moet je adres gegevens gelijk invullen zodat ze je kunnen bellen voor allemaal reclame. en dat wil ik niet.
weet iemand een goede keuzetest zonder al dit gedoe?
alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Heb op deze site ook een best goede studiekeuzetest gevonden;
je hoeft geen adres in te vullen of te betalen, dus lijkt wel op wat je zoekt.

http://www.icares.com/instantstudytest/

succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja die heb ik ook al gezien en gedaan. Maar ik vond de uitkomst veel te breed en onduidelijk.
uiteindelijk waren er 512 opleidingen gevonden, dus ze hadden naar mijn idee gelijk alle opleidingen neer kunnen zetten.
Het was voor mij dus nog steeds totaal onduidelijk wat bij mij past.
Maar bedankt voor het antwoord!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je gratis wil krijg je minder, dus daar heb je weinig aan. Pas als je er voor betaalt krijg je advies waar je wat aan hebt, dit gaat over de rest van je leven dus je kunt daar maar beter voor betalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
@qinaa; daar heb je inderdaad een punt. Ik heb de test later zelf 2 keer gedaan, en beide keren kwam eruit dat ik het beste bij de landmacht kon gaan werken! hoewel mijn interesses veel meer uitgingen naar creatief en natuur... :) @pelle; ook jij hebt n goed punt! misschien kan qinaa dan toch het beste persoonlijk met iemand gaan kijken wat de beste keuzes en opties zijn
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
toch bedankt :)

Andere antwoorden (1)

Als je een profiel test bedoeld kan je www.profieltest.nl gebruiken. Hier kan je jouw postcode invullen om het gemiddelde in de buurt te zien, maar het hoeft niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord, maar dat geeft alleen je profiel weer en dat heb ik al moeten kiezen. Ik bedoel een echt beroep na het voortgezet onderwijs.