De verstopte neus kun je oplossen door te stomen, met bijv menthol, of een speciaal product hiervoor bijv Dampo. Ook een neusspray kan je hiervan af helpen, gebruik deze niet langer dan een dag of 10 achter elkaar, tenzij dit een zoutoplossing betreft. De jeuk in je oren kun je verhelpen door er slaolie in te druppelen, verwarm de olie op lichaamstemperatuur, anders is dit pijnlijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dit klinkt als een milde allergische reactie..
Ik neem altijd een pilletje Allerfree. Dan is het binnen een uurtje over.
Als het vaker voorkomt. Even de dokter uitlaten zoeken waarvoor je allergisch bent.