Waarvoor wordt tijgerbalsem gebruikt behalve voor insectenbeten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wist niet eens dat je het ook voor insectenbeten kan gebruiken...

Het beste antwoord

Om pijnlijke spieren mee te masseren. Als je tijgerbalsem gebruikt, wordt het op die plek heel warm, en de onderliggende spieren raken goed doorbloed. Heel goed tegen spierpijn, stijve spieren (stijve nek), enzovoorts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Spieren en gewrichten hebben in het dagelijks leven heel wat te verduren. Niets is minder vervelend dan gevoelige, stijve of stramme spieren. Tijgerbalsem is ook heel geschikt als warming up bij het sporten. Masseer de spieren die het meest te verduren zullen krijgen zachtjes in en help ze in conditie te houden. Na het sporten is Tijgerbalsem ook zeer geschikt. Na een behandeling met Tijgerbalsem ontspannen de spieren zich namelijk makkelijker. Je houdt je spieren en gewrichten soepel door een kleine hoeveelheid Tijgerbalsem op de huid in te masseren. Tijgerbalsem werkt snel en effectief!

Tijgerbalsem staat bekend om zijn gebruik op spieren en gewrichten. Daarnaast wordt Tijgerbalsem veel gebruikt op de slapen voor een verzachtende invloed op het hoofd of ter verzorging en verzachting van de huid bij insectenbeten. Ook wordt Tijgerbalsem gebruikt onder de neus om vrijer te ademen of bijvoorbeeld op de buik, bij een vol gevoel in de maag. Vrouwen gebruiken Tijgerbalsem bij ongemakken voor en tijdens de menstruatie. Ook beschermt Tijgerbalsem de huid en spieren tegen weersinvloeden zoals kou, dus ideaal tijdens het buitensporten
fremar