Hoe lang duurt het voordat ik mijn bril heb?

Ik ben vorige week donderdag naar pearle gegaan en heb een bril uitgezocht. Ik zou gebeld worden als de bril klaar is. Maar nu 1,5 week verder heb ik nog niks gehoord. Als ik zelf naar pearle bel word daar niet opgenomen, wat nu? ( even langsgaan kan vanwege omstandigheden niet)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
28.7K
ronron1212
10 jaar geleden
Als je toch niet langs kan en hij is klaar kan je er ook niet na toe dus kan je wel wachten tot volgende week toch.

Antwoorden (2)

misschien is er vakantiesluiting, maar normaal gesproken zou het toch in 1-2 weken klaar moeten zijn
anneliez
10 jaar geleden
Op de site van Pearle staat: Wat is de gemiddelde levertijd van een bestelling?
In bijna alle gevallen kunnen wij uw bestelling binnen 3 dagen afleveren. Voor enkelvoudige glazen, is het soms mogelijk om deze binnen het uur al klaar te maken. Voor progressieve glazen bedraagt de levertijd 7 tot 14 dagen.