Werkt Wartner net zo goed als bij de huisarts?

Het gaat om het aanstippen van wratten. Wartner is van de reclame waarbij je de wrat thuis (op elk gewenst moment) kunt bevriezen met behulp van stikstof. Nu doen ze dit ook bij de huisarts/doktersassistent. Is Wartner net zo effectief als bij de huisarts/doktersassistent?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Bijna zo goed. Wartner is een 'beperkte' behandeling. Bij diepergelegen wratten kan de huisarts net iets verder gaan.
Wratten zijn rare dingen, met een eigen wil!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Echt wel, mits je precies doet wat er wordt gezegd... en je zelf niet opnieuw blijft besmetten door de korstjes te snel open te krabben...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mij dus niet.De huisarts zei dat dit middeltje net zo goed is,maar bij mij dus niet.Ligt miss aan het soort wrat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij mijn dochter heeft het indertijd goed geholpen. Zij durfde niet naar de huisarts vanwege angst om de pijn die het drukken van de stikstofstaaf zou geven. Ik heb toen maar het, dure, Wartner gekocht. En het heeft geholpen. Houd je wel aan de gebruiksaanwijzing en druk het stickje lang genoeg op de wrat. Anders helpt het echt niet.