Mijn vriendin wil sex maar ik ben daar nog niet aan toe. Tot nu toe bevredig ik haar maar zij komt niet klaar. Wat doe ik fout?

Toegevoegd na 2 minuten:
ze komt niet echt klaar, maar ze zegt dat ik iets niet goed doe, iemand tips

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (13)

Dat je het hier vraagt in plaats van aan haar.
14 jaar geleden
Voor sommige vrouwen is het heel moeilijk klaarkomen als een ander het doet. Bij vrouwen komt het soms heel specifiek: het is al snel te hard, te zacht, te langzaam, te snel, 1 mm teveel naar links of rechts, etc.
Je kan haar vragen meer aanwijzingen te geven terwijl je het doet. Ook kan op een andere manier bevredigen misschien helpen, bijvoorbeeld met je mond. Maar daar moet je ook maar net zin in hebben natuurlijk, als je daar nog niet aan toe bent of misschien uberhaupt niet zal willen, moet je het natuurlijk niet doen.

Overigens heel goed van je dat je nog niet verder gaat als jij daar nog niet aan toe bent!

Toegevoegd na 2 minuten:
Komt ze wel klaar als ze het zelf doet? Zo niet, dan moet zíj gaan ontdekken wat ze nodig heeft daarvoor; zo wel, als jullie dat aandurven kan je haar vragen of ze het zelf eens voor wil doen, en dat jij dan mag kijken, misschien dat als je het bekijkt, je wel opvalt wat zij anders doet.
Maar ik kan me voorstellen dat jullie je daarbij wat te ongemakkelijk voelen, en als zij te gespannen is zal het weinig succes hebben denk ik. Maar je kan er eens over denken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sommige vrouwen kunnen ook klaar komen. Maar zoals iemand anders al zei; vraag het haar. Zij weet het het beste ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vraag het je vriendin....iedere vrouw verschilt van gevoelens,dus moet je toch aan je vriendin vragen wat zij fijn vindt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk geef je het antwoord al zelf. Als je er zelf nog niet aan toe ben kan zal je haar ook niet gauw kunnen bevredige aangezien je het niet vol overgaven doe.

Met andere woorden luister naar je eigen gevoel en wacht nog even.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goed punt. Ik was er vanuit gegaan dat de vraagsteller bedoelde niet eraan toe te zijn om all the way te gaan, maar het kan natuurlijk best dat de vraagsteller hier ook eigenlijk nog niet aan toe is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik de vraag lees dan "hoor/voel" ik een onder toon (ik bevredig haar dan maar), dat mag naar mijn bescheiden mening nooit de insteek zijn. (klinkt wel dubbel ;-)).
Als jij niet zegt hoe je het doet, kunnen wij natuurlijk ook niet oordelen wat jij fout doet...

Probeer het eens met je tong.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat jij fout doet dat kan alleen je vriendin weten, alleen zij kan jou vertellen wat zij fijn vind.

Toegevoegd na 11 minuten:
Het is heel normaal om in zulke situaties je partner te vragen of het mischien anders moet of wat te doen om het nog fijner te laten worden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Inderdaad, praten +
je bent nog niet toe aan sex, maar je bevredigd haar wel, maar ze komt niet klaar?

uhm...Als je haar bevredigd HEB je sex, als ze niet klaar komt bevredig je haar niet!

Dus... dan vraag je aan HAAR: wat doe ik fout? En als ze dan antwoord geeft dan weet je wat je moet doen om het goed te doen.
Nergens voor schamen, open en eerlijk zijn met elkaar!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je hebt geen seks met haar, misschien doe je dat fout.
Want dat wilt ze toch?

bovendien heeft @antwoordenman hartstikke gelijk
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Heb jij wel plezier in wat je doet? Dat heeft ze nl. echt wel in de gaten! En beleeft zij er plezier aan? Klaarkomen is nl. geen wet of zo. Een beetje meer uitleg van haar kant behalve 'je doet iets niet goed' is wel handig...

Wil ze dat je de hele groentela tevoorschijn haalt of in leer gekleed aan de schemerlamp bungelt, of hoef je alleen maar je vingertechniek te oefenen?

Ga er maar eens flink over praten, met een potje bier / glaasje wijn bij de hand... Niet te veel want dan wordt het weer niks...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien wat kort door de bocht.
Jij bent er nog niet aan toe, dus kun je er niet "echt" iets van maken. Een vrouw voelt dat feilloos aan en dan lijkt het mij moeilijk haar te bevredigen.
Seks (in de goede zin van het woord) is naar mijn mening een gevoelskwestie waar twee personen voor nodig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vragen aan haar wat je fout doet en hoe jeh et we moet doen. als zij zegt dat je het fout, mag ze je ook wel eens vertellen hoe het wel moet dan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maak je niet te druk. Je moet je niet teveel focussen op het feit dat je vriendin moet klaarkomen, het komt vanzelf wel.

De volgende keer dat je haar bevredigt pak je haar hand en gaan jullie met elkaars handen op elkaar je vriendin bevredigen. Je voelt dan precies aan haar hand wat voor bewegingen ze maakt. Zodra je die beweging na een paar minuten kunt nadoen til je langzaam haar hand weg kijkt haar ondeugend aan, likt haar vingers af en doe jij hetzelfde. Dan moet het goed gaan en maak je haar helemaal gek.

Misschien vindt je het wel genant om het te vragen aan haar, dan is dit een mooie oplossing.

Succes!