Kan een schedelafwijking weer rechtgroeien?

Ik ben op de wereld gekomen dmv. een verlostang waardoor ik een nek blessure kreeg en een voorkeurshouding ontwikkelde. Hier heb ik tot oo vandaag de dag (14jaar) een beetje een afwijking (niet zichtbaar) aan overgehouden. Wann ik kaal.zal worden wordt dit wel zichtbaar nu was mijn vraag of dit recht kan groeien.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Erg verstandig om met de vraag een keer een fysiotherapeut te bezoeken, die kunnen een beter oordeel vellen dan de huisarts en eventueel iets rechtzetten of advies geven.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het voelt aan als een volgroeide bot. (een harde bult) is het mogelijk dit recht te zetten? Het voelt alsof er niet veel meer aan te doen is.

Het beste antwoord

Ik ben bang dat dit relatief moeilijk te bepalen/voorspellen is op basis van de basisinformatie die je ons kan geven. Je zou beter naar een specialist kunnen gaan, jouw huisarts kan je hiernaartoe verwijzen.

Nadeel is wel dat er wellicht een ingreep nodig is wanneer je hier werkelijk iets aan zou willen doen, en ik vermoed dat dit als cosmetische (niet-noodzakelijke) ingreep door zal gaan. Derhalve zal je de behandeling zelf moeten vergoeden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
OK. Vroeg mij af of een schedel groeit namater je ouder wordt dus misschien recht kan groeueb