Dat is de gewoonte van overdag die ook ´s nachts doorgaat...

Mensen kauwen of tandenknarsen vaak omdat de spanning overdag in de kaken het meest weggestopt wordt en in de nacht wordt dat weliswaar losser en ontspannen, maar de gewoonte om te spannen blijft wel... vandaar dat veel mensen tandenkdars-gebitten hebben en de tanden helemaal kunnen afslijten alleen al door de knarsspanning in de kaak...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ze dromen dan over eten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit zal een natuurlijke reactie zijn, door eten in de dromen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Volgens mijn vrouw doe ik dat ook, en het meest als ik
verkouden ben.
Dit komt omdat je mond heel erg droog is , als je verkouden ben dan adem je niet door de neus (verstopt),
maar door de mond,daardoor wordt de mond alsmaar droger,en door dat optelossen ga ik kauwen om de mond
wat vochtiger te krijgen.