Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

jawel.
in de vorm van pleisters met medicinale stof (plak je gedurende een bepaalde tijd/aantal dagen, bijv. morfine-pleisters)
en zetpillen (worden rectaal ingebracht en hebben zodoende minder nare bijwerking op de maag)

Toegevoegd na 2 minuten:
smeersels zoals zalven.
oh ja, injecties natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zetpillen!
Die moet je inzetten namelijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zetpillen, pleisters en injecties.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn ook wel zalfjes voor bv pijnlijke gewrichten
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ja...bedoel je zetpillen?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
injecties infuus
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn gebedsgenezers waarvan men zegt dat die de pijn kunnen wegbidden, die moet je ook niet innemen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha...doordenkertje +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha goeie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Tantum, pijnstillende creme bij blessures of spierpijn of rugklachten, tenminste daar heb ik het een tijdje voor gebruikt (rugklachten)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
morfinepleisters. Deze geven gedurende enkele dagen langzaam een dosis morfine af dat via de huid in het lichaam wordt opgenomen. Dit wordt vooral gebruikt bij mensen met aandoeningen aan de keel of slokdarm en daardoor niet of moeilijk kunnen slikken.
(Lees meer...)
14 jaar geleden
Ik voel me altijd het meest happy als ik gewoon een handje van alles tegelijk inneem,dus om op je vraag te antwoorden nee die bestaan niet,gewoon slikken die handel,heerlijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding