Bestaan er ook pijnstillers die je niet in moet nemen ?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

jawel. in de vorm van pleisters met medicinale stof (plak je gedurende een bepaalde tijd/aantal dagen, bijv. morfine-pleisters) en zetpillen (worden rectaal ingebracht en hebben zodoende minder nare bijwerking op de maag) Toegevoegd na 2 minuten: smeersels zoals zalven. oh ja, injecties natuurlijk

Zetpillen! Die moet je inzetten namelijk.

Zetpillen, pleisters en injecties.

er zijn ook wel zalfjes voor bv pijnlijke gewrichten

Ja...bedoel je zetpillen?

injecties infuus

Er zijn gebedsgenezers waarvan men zegt dat die de pijn kunnen wegbidden, die moet je ook niet innemen...

Tantum, pijnstillende creme bij blessures of spierpijn of rugklachten, tenminste daar heb ik het een tijdje voor gebruikt (rugklachten)

morfinepleisters. Deze geven gedurende enkele dagen langzaam een dosis morfine af dat via de huid in het lichaam wordt opgenomen. Dit wordt vooral gebruikt bij mensen met aandoeningen aan de keel of slokdarm en daardoor niet of moeilijk kunnen slikken.

Ik voel me altijd het meest happy als ik gewoon een handje van alles tegelijk inneem,dus om op je vraag te antwoorden nee die bestaan niet,gewoon slikken die handel,heerlijk.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100