jawel.
in de vorm van pleisters met medicinale stof (plak je gedurende een bepaalde tijd/aantal dagen, bijv. morfine-pleisters)
en zetpillen (worden rectaal ingebracht en hebben zodoende minder nare bijwerking op de maag)

Toegevoegd na 2 minuten:
smeersels zoals zalven.
oh ja, injecties natuurlijk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zetpillen!
Die moet je inzetten namelijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zetpillen, pleisters en injecties.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
er zijn ook wel zalfjes voor bv pijnlijke gewrichten
14 jaar geleden
Ja...bedoel je zetpillen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
injecties infuus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Er zijn gebedsgenezers waarvan men zegt dat die de pijn kunnen wegbidden, die moet je ook niet innemen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha...doordenkertje +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hahaha goeie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
lol
Tantum, pijnstillende creme bij blessures of spierpijn of rugklachten, tenminste daar heb ik het een tijdje voor gebruikt (rugklachten)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
morfinepleisters. Deze geven gedurende enkele dagen langzaam een dosis morfine af dat via de huid in het lichaam wordt opgenomen. Dit wordt vooral gebruikt bij mensen met aandoeningen aan de keel of slokdarm en daardoor niet of moeilijk kunnen slikken.
14 jaar geleden
Ik voel me altijd het meest happy als ik gewoon een handje van alles tegelijk inneem,dus om op je vraag te antwoorden nee die bestaan niet,gewoon slikken die handel,heerlijk.