Is cannabis door middel van space cake tot je nemen ongezond?

Dus stel je eet een stukje space cake, geen overdosis. Heeft het dan verder nog slechte gevolgen voor het lichaam?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.8K

Antwoorden (2)

In principe niet. Spacecake wordt zelfs ook wel eens gebruikt als medicijn, in ieder geval in de VS. Het enige gevaar wat je loopt is dat de THC (psychoactieve stof uit cannabis) een psychose kan triggeren, maar dat is bij elk gebruik van cannabis. Verder zijn er niet echt lange termijn nadelen van het eten van spacecake.

Je moet natuurlijk wel altijd oppassen met doseren, want dat is lastig.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eindelijk iemand die het bij de feiten houdt en niet zijn mening de overhand laat nemen +1 ( over de cannabis)
Niet direct. Maar van veel cake word je dik. Een tip (vooral als je niet gewend bent aan thc): zorg dat je nog wat anders lekkers hebt voor je vreetkick!

Gezien we geen zicht hebben op wat er met de wiet (uit de coffeeshop) gebeurt wanneer het gekweekt word, kan het zo zijn dat er dingen zijn toegevoegd die schadelijk zijn maar dat is ook zo met je appel in de supermarkt. Als je zeker wil zijn gebruik eigen gekweekte/buitenwiet.