Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je eyeliner, dat hard is geworden, van je wimpers af?

Ik draag meestal altijd eyeliner. En ik kwam er laatst achter, toen ik het zoals gewoonlijk elke avond het er af haal, dat er hard geworden eyeliner op mn wimpers zit en een beetje op het randje van mijn ooglid. Hoe krijg ik dit eraf?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
699
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook een babydoekje gebruiken. Gebruik ze zelf ook en werken perfect. Zonder druk gewoon steeds heen en weer wrijven.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Met een goede waterproof oogmake-up reiniger, je kunt hiervoor een olie kiezen, maar dat laat vaak een waas in je gezichtsvermogen achter, er zijn ook oogmake-up remover cremes, oa Olaz heeft er 1 en milk. Doe de oogmake-up remover op je gesloten oog, liefs met een watje, zorg dat het je hele wimper raakt en haal het vervolgens van boven naar beneden weg met een wattenschijfje. Ga ook na het reinigen met een wimperkammetje, bijna altijd bevestigd aan een wenkbrauwborsteltje voorzichtig door je wimpers, daarna bij hardnekkige eyeliner of mascara eventueel nogmaals reinigen met de olie, milk of creme.

Toegevoegd na 58 seconden:
Breng de oogmake-up remover op je wimperrand aan met een wattenstaafje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding