Is het normaal dat je gespannen kan worden van valeriaan ?

Ik heb valdispert stress moment gebruikt, zit valeriaan in. Maar in plaats van rustig word ik er heel erg gespannen van. Lijkt net of dat ik super veel pillen op heb zo stijf sta ik dan van 1 zo'n pil. Is dat normaal ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nee, dat is niet gebruikelijk, neem contact op met je huisarts en laat die een diagnose stellen en je eventueel bij jou passende medicatie voorschrijven. Valeriaan is uitgebreid onderzocht op zijn werking.