Kun je dik worden doordat je een trage stoelgang hebt?

En zijn mensen met een snelle stoelgang dan slanker?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze lopen meestal wel harder :-)

Antwoorden (3)

Ik heb een trage stoelgang... maar ben dun.. weet niet of dat altijd zal blijven maar denk wel dat het invloed heeft..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat hoeft absoluut niet. Dunne mensen kunnen ook een trage stoelgang hebben. Dit heeft te maken met je vezelinname. Als je te weinig vezels eet, kan je stoelgang trager worden.

Waar je misschien mee in de war bent is een trage stofwisseling, dit leidt in veel gevallen namelijk wel tot overgewicht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, alleen een wat dikke buik.