is er ook een verschil bij de werking van multivitaminen van bruistabletten of gewone tabletten?

Op http://www.supradyn.nl/producten/supradyn-assortiment staat dat je de tabletten van 35 en 95 hebben

en bruistabletten van 30, 15 en 45

Maar maakt het nu een verschil welke je neemt de gewone tabletten of de bruistabletten de bruistabletten zijn wel goedkoper

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

De getallen die jij noemt zijn het aantal tabletten wat er in de verpakking zit, daar zit dus ook het prijsverschil in, de bruistabletten bevatten veel minder (15, 30 of 45) tabletten dan de normale tabletten (35 of 95 stuks).
De normale tabletten zijn vrij groot om te slikken, iemand die moeilijk of geen tabletten kan slikken krijgt deze dus niet doorgeslikt, daarvoor is er een bruistablet gemaakt, zodat deze opgelost kan worden in vloeistof ( bij voorkeur water) en makkelijk kan worden opgedronken.

Toegevoegd na 52 seconden:
Verschil in werking is er niet.