Na harsen heel lang rood?

ik heb mijn oksels 4 dagen geleden geharst, na het harsen was het rood maar naar 4 dagen nog steeds??? wat kan ik hier tegen doen? helppp

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Jeetje.
Ik heb een heel sterke huid en kan veel hebben.
Maar oksels harsen?
Lijkt mij TE pijnlijk.
Ritsuka
10 jaar geleden
Mag je daar wel harsen? Auw
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja hoor, kan prima. Even slikken :-). Na een paar keer voel je alleen nog even als je het papier er af trekt. Ik kan het overigens niet zelf, m'n partner moet (met zeer frisse tegenzin) trekken :-).
Rood heb ik nog nooit gehad, dus ik kan de vraagsteller niet helpen..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik deed het voor de eerste x dus het was ook ff slikken haha maar nu is het al 4 dagen rood ):
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hebben jullie dan nog andere tips om mijn oksel te ontharen?? (:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Smeer in met sudocreme
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Thankss
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ontharingscrême of harsen je benen, met 't mes je oksels.

Het beste antwoord

Wat voor harsstrips heb je gebruikt? Waarschijnlijk heb je een hele gevoelige huid. Het is belangrijk dat je je oksels laat 'luchten' dus geen shirts die strak bij je oksels zitten. Als het heel erg is, kan je een verzorgende deo kopen.