Ik heb hele gevoelige handen wat kan ik hier aan doen?

Mijn handen zijn zo gevoelig dat ik niet eens een boodschappentas kan vast houden zonder dat ik pijn heb wat kan ik eraan doen zodat ik meer aan kan ik ben namelijk heel sportief bezig en door mijn handen kan ik niet opdrukken optrekken en dergelijke
Kan iemand mij hier aub mee helpen deze handen beinvloeden mijn leven

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Dit is zo ongewoon, dat een bezoek aan jouw huisarts zeer noodzakelijk is! Laat het alsjeblieft onderzoeken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dat altijd zo geweest?
Ritsuka
10 jaar geleden
I s het het gewricht? Je pols?
Of echt de handpalmen zelf?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is altijd al zo geweest
De pijn zit gewoon bij mijn handpalmen zelf
Ik heb ook direct een branderig gevoel
Als ik me probeer op te drukken voelt het gewoon alsof dat botje elk moment door mn handpalm eruit kan steken
Help want mijn dokter doet hier niets aan
Die vind dat ik de pijn weg moet denken totdat het er echt niet meer is :s

Antwoorden (1)

Ga naar de huisarts. Misschien heb je wat aan je huid. Of wat anders.