Is het normaal dat het stukje voet wat je nog ziet als de rest in het gips zit eruit ziet als perkament?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nee, niet normaal. Maar wat vind jij er uit zien als perkament? Het enige advies wat ik je nu kan geven, als je het niet vertrouwt: ga even langs bij je huisarts.
jc54
10 jaar geleden
De huid wordt droog daar en je huidcellen blijven zitten omdat ze niet in contact komen met sokken, schoenen en een douche. Daardoor lijkt het perkamentachtig als ik begrijp wat jij bedoelt.

Al je huidcellen, ook onder het gips, zullen er straks af moeten en dat gaat gepaard met een flinke schilfering dus zorg dat je straks even goed gaat scrubben de eerste dagen.