Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kun je ze snel mogelijk afvallen als je wel wil blijven eten?

Wil niet stoppen met eten.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

ik ben het eens met het sexantwoord, het is lekker en snel weg met je vetkwabben...

dus doe je best in bed,

veel pret in bed

xxxxxxx
youknowwho
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Maar ik ben te dik???

Andere antwoorden (18)

door wel gezond te eten. en minder slechte tussendoortjes.
en ondertussen regelmatig wat aan lichaamsbeweging doen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
veel bewegen
dus sporten

Toegevoegd na 1 minuut:
of heel veel sex dat verbrand veel Calorieen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
+1 Seks, goed voor je buikspieren en leuker dan fitness.
Je moet ook niet stoppen met eten, je moet gewoon niet meer eten dan je nodig hebt!
(Lees meer...)
15 jaar geleden
Door gewoon te stoppen met snoepen en suiker in de koffie of thee te doen. Ik ben alleen maar gestopt met tussendoortjes en snoep en suiker, ik was in 3 weken 3 kilo afgevallen.
En sporten deed ik al 3 keer in de week dus daar kon het niet aan liggen. En dan kan je als maaltijd gewoon lekker alles eten wat je lekker vindt!
En vooral veel water drinken gedurende de dag. Minimaal 2 liter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Probeer zo gezond mogelijk te eten met elke dag producten uit de schijf van 5 (of 4).
Volg bijvoorbeeld de richtlijnen van het voedingscentrum. Dat doe ik ook en het gaat weliswaar niet snel maar wel gestaag.
Het belangrijkste is dat je je eetgedrag eens bekijkt en daar de zwakke plekken in ontdekt. Schrijf een week lang op wat je op een dag eet, dan heb je een overzicht en weet je wat je eigenlijk had moeten laten staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik volg op dit moment het mentaal dieet van Katja Callens, misschien jou je op haar webpagina een kijkje kunnen nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Indien je de stelregel vasthoud van: twee derde van het dagelijkse te consumeren,en zoveel mogelijk vet en suikers vermijden, bewegen en geen tussendoortjes nemen, schiet je al een heel stuk op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
sonja bakker boek volgen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo veel mogelijk fruit en groenten eten, of google eens het sacred heart hospital-dieet : je valt er heel snel mee af, en hebt geen honger. Het werd bedacht voor hartpatienten, die te zwaar waren voor de narcose, en je mag het een tijdje volgen. Één tip : neem iets anders dan de kool in de soep, die je daarbij mag eten, bijv. broccoli en bloemkool en bleekselderij. Die kool gaat héél snel tegenstaan, en jij en je huis stinken een uur in de wind naar kool......
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dan moet je dingen eten die minder calorieen bevatten...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Met een fiets volgeladen met post door de sneeuw ploeteren. Daar val je echt snel van af.
Als er geen sneeuw ligt ga je gewoon tegen een viaduct op fietsen met een zwaar beladen fiets, zo vaak als je volhoudt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Stoppen met eten is zeker ook geen goeie optie om af te vallen. Probeer minder tussen doortjes te eten. Ook veel beweging is goed om af te vallen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Loop de ene marathon na de andere... Geheid dat je kunt eten wat je wil en toch veel afvalt...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je dat zonder training gaat doen is de kans groot dat je niet oud wordt en dus inderdaad behoorlijk afvalt.
misschien is dit dieet een optie? Tis een variant op atkins: je eet veel eiwitten en mag ook gewoon vette dingen, maar geen koolhydraten:
www.1kiloperweek.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sporten! En een dietist bezoeken (wordt in de basisverzekering 4 uur per jaar 100% vergoed, dus wat heb je te verliezen?), die kan je goed helpen met hoe je kan afvallen en toch goed kan blijven eten, en hoe je wel genoeg van de benodigde voedingsstoffen binnenkrijgt zodat het niet ongezond is (ook heel belangrijk!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je mag gerust blijven eten, d.w.z. verantwoord eten veel groenten, niet teveel zetmeelproducten. En dan minsten een 1/2 uur per dag bewegen, vooral als je een zittend beroep hebt. Het intensief bewegen in de huishouding boekt al resultaten. Oftewel een boodschap doen waar de loopafstand naar de winkel een 1/2 uur is. Ik weet niet uw leeftijd maar is u ook bekend dat hoe ouder u wordt, hoe langzamer de stofwisseling gaat. Dus je verbrand ook minder.
Maar uitsluitend blijft bewegen toch ontzettend belangrijk.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Zo snel mogelijk afvallen is niet handig ,het kan beter geleidelijk gaan. Wat al bekend is een normaal ontbijt bijvoorbeeld 2 boterhammen met slankie smeerkaas.
Tussen de middag een rouwkost salade. En de avond gewoon mager vlees met groeten. En geen snoep of chips tussendoortjes. 2 of 3 keer in de week sporten.
Als je trek hebt gewoon een appel eten. Veel bewegen en veel water drinken, thee en koffie zonder suiker. Ik wens je veel succes.

Toegevoegd na 1 minuut:
rauwkost !
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
jhaaa het zelde als die viezerik
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing