Waar koop je hyaluronzuur tabletten met doeltreffende werking op de huidelasticiteit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik heb ze ooit van Solgar gezien, kijk eens bij de link of dat is wat je zoekt. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij bestaan daar geen tabletten van. Het is een oplossing (dus een vloeistof): een geconjugeerde base. Het is overigens erg de vraag of je lichaam meer opneemt wanneer je dit oraal inneemt en of het niet averechts ook slechte effecten heeft. Misschien zit je maag wel ineens helemaal vol aangezien hyaluron ernstig veel vocht kan binden.