Waar vinden wij nieuwe kennissen?

We zijn en 55+stel , 4 jaar bij elkaar en willen samen nieuwe mensen leren kennen .Maar dat lukt niet , het lijkt of niemand zit te wachten op nieuwe kennisen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

bij een buurthuis of sportvereniging of nar een cafee in je buurt,daar leer je vast nieuwe kennissen kennen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Eigenlijk zijn alle antwoorden goed , alleen werken die dingen niet echt ... we hebben echt van alles geprobeerd hoor . Zitten nu op een 50 plus site en hebben mensen ontmoet van het uiterste andere hoekje van t land .

Andere antwoorden (7)

Lid worden van een club: tennis, bridge, muziek, wandel, fiets, kook ... Er zijn heel veel clubs. Of eens op een kant en klaar rondreis gaan. Of een cursus gaan volgen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
het makkelijkst is om ergens op te gaan wat jullie leuk vinden. bv klaverjassen, bingo. of wat dan ook
op die plekken ontmoet je weer veel nieuwe mensen.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ga bij een club.(dansen, calligrafie enz) zoek een hobby dit is de sleutel voor het ontmoeten van nieuwe mensen. Ga wat sporten! Maar blijf niet thuis zitten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ga op dansles...bridgen..sport...Bezoek activiteiten in jou buurt...
Praat met buren...mensen in de straat..nodig ze uit op de koffie-borrel..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
Ga eens na of er in een buurtcentrum bij jullie aktiviteiten zijn. Zoals kaartavonden, dansavonden enz. Ik weet jullie interesses niet. Kijk of er verenigingen zijn die bij jullie aansluiten. Geef eens een borrel voor jullie straat.
Organiseer voor de zomer een straatbarbeque. Succes!

Toegevoegd na 1 minuut:
Organiseer een GV bijeenkomst wie weet wat je eraan over houdt. Mensen genoeg hier ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ haha een GV bijeenkomst...het is een idee
Ben het helemaal met Esme eens.
Op oudere leeftijd moet je heel veel energie steken in opbouw van een kennissen groep.
ben sinds een jaar op bridgen en dat heeft me heel veel opgeleverd.
Probeer inderdaad iets op deze manier.!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+
ik heb niet alleen kennisen. maar zelfs vrienden opgedaan op de dierenambu.
ik zou zeggen; zoek vrijwilligerswerk, samen of apart.
Rieneke1