Waar vinden wij nieuwe kennissen?

We zijn en 55+stel , 4 jaar bij elkaar en willen samen nieuwe mensen leren kennen .Maar dat lukt niet , het lijkt of niemand zit te wachten op nieuwe kennisen.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

bij een buurthuis of sportvereniging of nar een cafee in je buurt,daar leer je vast nieuwe kennissen kennen

Lid worden van een club: tennis, bridge, muziek, wandel, fiets, kook ... Er zijn heel veel clubs. Of eens op een kant en klaar rondreis gaan. Of een cursus gaan volgen.

het makkelijkst is om ergens op te gaan wat jullie leuk vinden. bv klaverjassen, bingo. of wat dan ook op die plekken ontmoet je weer veel nieuwe mensen.

Ga bij een club.(dansen, calligrafie enz) zoek een hobby dit is de sleutel voor het ontmoeten van nieuwe mensen. Ga wat sporten! Maar blijf niet thuis zitten!

Ga op dansles...bridgen..sport...Bezoek activiteiten in jou buurt... Praat met buren...mensen in de straat..nodig ze uit op de koffie-borrel..

Ga eens na of er in een buurtcentrum bij jullie aktiviteiten zijn. Zoals kaartavonden, dansavonden enz. Ik weet jullie interesses niet. Kijk of er verenigingen zijn die bij jullie aansluiten. Geef eens een borrel voor jullie straat. Organiseer voor de zomer een straatbarbeque. Succes! Toegevoegd na 1 minuut: Organiseer een GV bijeenkomst wie weet wat je eraan over houdt. Mensen genoeg hier ;-)

Ben het helemaal met Esme eens. Op oudere leeftijd moet je heel veel energie steken in opbouw van een kennissen groep. ben sinds een jaar op bridgen en dat heeft me heel veel opgeleverd. Probeer inderdaad iets op deze manier.!

ik heb niet alleen kennisen. maar zelfs vrienden opgedaan op de dierenambu. ik zou zeggen; zoek vrijwilligerswerk, samen of apart.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100