Helpt azijn tegen zweethanden en zweetvoeten?

Ik heb heel erg last van zweethanden en zweetvoeten, maar ik had ergens gelezen dat azijn er voor zorgt dat het stopt.

Helpt dit en hoe lang moet ik mijn handen en voeten laten weken, en hoe vaak moet ik het doen. En hoe komt het dat het helpt.

Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Gewoon een tube zinkzalf van nog geen €3 kopen bij Kruidvat. 1week lang voeten wassen en dun insmeren
Daarna 1x per week de gewassen voeten insmeren . Wel volhouden hoor. Gegarandeerd droge voeten.
Veel succes !