is masseren zonder massage olie slecht voor de huid?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij de natuurwinkel kun je van volatile basis olie krijgen van verschillende producten erg lekker!!
Mijn voorkeur op druivenpit.
Kijk daar eens voor een lekkere olie.
Met kleine flesjes kun je je geur inmengen.

Antwoorden (2)

Niet slecht maar het werkt niet. De olie maakt het wrijven over de huid prettiger en makkelijker. Olijfolie, een tip van mi n dokter, blijkt al heel prima te zijn.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee ! Er zijn zelfs massage technieken waar ze geen olie gebruiken. Denk maar aan lymfendrainage massage.

Het is subtieler zonder olie. Je kunt minder vloeiende bewegingen maken.
Maar meer ook niet.