hoe heet zo'n apparaat wat je op je buik doet om vet te verbranden?

had het vroeger vaak op teleshop gezien, toen het nog bestond..

Toegevoegd na 2 minuten:
een apparaat wat om je buik heen gaat en trilt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Product werkt niet

Het beste antwoord

Ab solution pro. Het is wel bewezen dat die dingen absoluut niet werken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat je de Slendertone bedoeld.

Toegevoegd na 16 minuten:
De link doet het niet, ik heb op google gezocht op:
afslankapparaat van tv dat trilt voor buik, in de link staat het volgende, het is een reactie van een lezer
Esther
Ik heb gewerkt bij een bedrijf (glen dimplex)wat ong. 2001 de slendertone verkocht en ze allemaal in huis gehad en uit geprobeerd. Het is geen middel om af te vallen maar om de spieren te trainen. Hierdoor verbruik je wel energie maar verlies je eerder centimeters dan gewicht. De slendertone is wel een van de betere, de manier waarop de slendertone de spieren laat werken is anders en beter dan de abtronic bv. ik gebruik het apparaat tot op de dag van vandaag nog steeds. Het apparaat is goed medisch getest en verantwoord om te gebruiken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Saunabelt heette die we ooit een keer bij de action hebben gehaald. Precies de zelfde als van homeshopping van tv maar idd die helpt niet.