"Ik ben nu al zeker 2 jaar ongesteld en ben nog maagd, maar ik ben nu al 17 dagen overtijd. Wat kan er zijn ?"

Ik vind het een beetje raar, ben normaal best wel regelmatig

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (2)

Ga eens naar je huisarts met deze vraag, het kan verschillende oorzaken hebben, bijv gewichtsverlies, of stress. Laat je huisarts een diagnose stellen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe is het met je gewicht, is dat gezond? En hoe gaat het op school, sta je misschien onder stress? Beide zaken kunnen invloed hebben op je menstruatiecyclus. Als je er ongerust over bent is een bezoek aan je huisarts aan te raden.
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb t de laatste tijd wel druk ja, maar voel me niet meer gestrest dan normaal